IKEA запустила фотосерiал про життя плюшевої акули "Блохей"

Компанія вирішила перетворити фотографії пiдписників зі знаменитою акулою в серіал

Шведська компанія-виробник меблів IKEA вирішила запустити незвичайний фотосерiал на основі фотографій своїх пiдписників з знаменитої акулою "Блохей", яка продається в магазинах IKEA. Про це повідомили в офіційному російському записі IKEA в соціальній мережі Instagram.

Пiдписники IKEA по всьому світу часто публікують фотографії з плюшевою акулою "Блохей" в соціальних мережах. Від її імені розповідають про красу і моду, кулінарні ведуть блоги, акула навіть подорожує. Про знаменитої синьої акули з IKEA не знає тільки ледачий. Тому компанія вирішила запустити фотосериал спільно з покупцями-пiдписниками під хештегом #дневникблохэй.

"Зараз акула, як і всі ми, сидить удома. Щоб урізноманітнити свої будні, вона завела щоденник. А що ж буде в наступних серіях? Це залежить від пiдписників", — розповіла компанія на своїй сторінці в Instagram.

Як повідомляв портал "Коментарі", Служба безпеки України ліквідувала дві наркотичні лабораторії в столиці і Київській області, які організував український Хайзенберг — колишній вчитель хімії.