Рубрики
МЕНЮ
Антон Корнилов
Шведська компанія-виробник меблів IKEA вирішила
запустити незвичайний фотосерiал на основі фотографій своїх пiдписників з
знаменитої акулою "Блохей", яка продається в магазинах IKEA. Про це повідомили в офіційному
російському записі IKEA в соціальній мережі Instagram.
Пiдписники IKEA по всьому світу часто публікують фотографії з плюшевою акулою "Блохей"
в соціальних мережах. Від її імені розповідають про красу і моду, кулінарні ведуть
блоги, акула навіть подорожує. Про знаменитої синьої акули з IKEA не знає
тільки ледачий. Тому компанія вирішила запустити фотосериал спільно з
покупцями-пiдписниками під хештегом #дневникблохэй.
"Зараз акула, як і всі ми, сидить удома. Щоб урізноманітнити
свої будні, вона завела щоденник. А що ж буде в наступних серіях? Це залежить
від пiдписників", — розповіла компанія на своїй сторінці в Instagram.
Як повідомляв портал "Коментарі", Служба безпеки України
ліквідувала дві наркотичні лабораторії в столиці і Київській області,
які організував український Хайзенберг — колишній вчитель хімії.
Новини партнерів
Новини