Помилки у бізнесі: п'ять найпоширеніших
П'ять порад, які допоможуть тобі набити менше гуль, будуючи свою справу
Коли починаєш свій бізнес, то неодмінно будуть допущені помилки. Від них ніхто не застрахований. Навіть дуже досвідчений бізнесмен регулярно набиває гулі. Ми не зможемо тобі допомогти уникнути всіх помилок. Але нам під силу розповісти тобі про найбільш поширених з них, щоб твій шлях не був надто тернистим.
Ринок і команда
Незнання ринку і клієнтів, для яких створений продукт - ще одна дуже популярна помилка, що приводить до смерті стартапів. Також важливо мати в своєму арсеналі грамотних фахівців з продажу та розвитку бізнесу. Без них клієнту не зрозуміти, що твій продукт - те, що для нього потрібніше за повітря.
Неправильний досвід
Часто стартапери спираються на досвід, який колись їх вже привів до успіху. Замість ретельного аналізу вони використовують власну статистику і копіюють стару стратегію. А потім стикаються з невиправданими витратами, помилками в маркетингу, рекламі, і проблемами по залученню клієнтів.
Витрати
Як тільки домігся першого успіху, не поспішай збільшувати витрати на розвиток зростання продукту. Не факт, що ті ж клієнти захочуть купувати його вдруге поспіль. А твої гроші вже тю-тю.
Штат
Як тільки стартап досяг першого успіху, недосвідчене керівництво тут же починає роздувати штат. Результат - стає складніше керувати всією цією юрбою, серед якої обов'язково знаходяться демотивуючі кадри. Навіщо утримувати тонну нероб, якщо можна скоротити вдвічі і змусити працювати ефективніше за допомогою порядної зарплати?
Інвестори
Гіркий досвід показує, що навіть не дуже вдалі стартапи успішно переживають кілька раундів розкрутки і міцно стають на ноги. А іноді навпаки - якісні послуги або товари без відповідного матеріальної грунту тонуть. Якщо ти впевнений на всі 100 у своєму продукті - роби все для того, щоб спонсор теж у ньому не сумнівався.
Ці поради допоможуть почати свою справу, уникаючи занадто серйозних випробувань. Але потім гулі набивати все таки доведеться. Також видання "Коментарі" розповість, як поєднувати віддалену роботу і спілкування з дітьми.