Головна Новини Дозвілля психологія П'ять головних відволікаючих факторів під час роботи в офісі
commentss НОВИНИ Всі новини

П'ять головних відволікаючих факторів під час роботи в офісі

Тільки ти налаштувався на роботу, як раптом неодмінно випливає хоча б одна з цих перешкод

9 квітня 2020, 13:09 comments1349
Поділіться публікацією:
П'ять головних відволікаючих факторів під час роботи в офісі

Під час роботи людині дуже важливо зосередитися на поставленому завданні, щоб виконати свою роботу якісно і в строк. Тим не менш, навіть в офісі, де, здавалося б, повинна панувати здорова робоча атмосфера, присутній цілий ряд факторів, які постійно відволікають від роботи. Щоб ви могли успішніше протистояти цим пасткам, ми розповімо вам про них.

Соціальні мережі

Наявність інтернету в офісі спонукає іноді відпочити і повтикати в соціальних мережах. 28% роботодавців в США звільняють підлеглих за зловживання соцмережами. Це не дивно, адже соціальні мережі сильно відволікають увагу.

Електронна пошта

У середньому офісний співробітник отримує 88 листів в день і перевіряє пошту не менше п'ятнадцяти разів протягом робочого дня. Це неминучий ритуал, яким багато хто починає свій ранок, але в той же час і божевільна прокрастинація, яка відволікає від інших, більш важливих завдань.

Наради та зустрічі

Кругообіг нарад в екосистемі офісу не закінчується ніколи. Ці заходи неефективні, але без них не обійтися. Офісні працівники витрачають приблизно 31 годину на місяць на збори і зустрічі.

Шум та колеги

Мало кому пощастить працювати в тиші і самоті. Нескінченні розмови, музика, дзвінки по телефону, обладнання з його сигналами — все це настільки заважає працювати, що хочеться втекти у фріланс.

Кава-брейки

Ніхто не відмовиться від чашечки кави посеред робочого дня? Хіба що завзятий трудоголік. Звичайно, кава-брейки налагоджують стосунки між колегами, але всі це приготування, розмови і кавування-чаювання забирають неймовірну кількість продуктивного робочого часу.

Навчіться абстрагуватися від зазначених вище факторів і тоді ви станете більш цінним співробітником для вашої фірми. А оскільки в країні дотримується режим карантину, видання "Коментарі" розповість, як змусити себе ефективно працювати вдома.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

comments

Новини партнерів


Новини

?>
Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!