ТОП - 5 звичок, які вбивають вашу продуктивність

Велика кількість справ може впливати на робочу продуктивність

Неправильне планування, соцмережі та сумнівна конкуренція забирають час і знижують ефективність вашої праці. Чому це відбувається?

Ви не складаєте план роботи

У вас є список завдань, і ви збираєтеся всі їх виконати, але у вас немає ні найменшого уявлення, коли саме. В результаті досить складно зрозуміти весь обсяг роботи і грамотно розподілити завдання по днях, тижнях, місяцях. Це призводить до того, що ви або не встигаєте до дедлайнів, або надто хоробро стартуєте і втрачаєте сили вже до середини дистанції.

Що робити?

Використовуйте паперовий щоденник або спеціальні програми, щоб розпланувати роботу. Вносіть в них повторювані рутинні завдання на місяці вперед і не забувайте записувати прибуваючі справи.

Ви відволікаєтеся на тайм-кілери

Перевірка соцмереж і читання чатів в месенджерах — той випадок, коли вирішив перепочити 5 хвилин, а в підсумку відволікся на годину. Вони забирають час, нічого не приносячи взамін. А ви в результаті всюди запізнюєтеся.

Що робити?

Якщо ваша робота не пов'язана з соцмережами і мессенджерами, то нічого важливого для вас там не відбувається. Так що виділіть собі обмежену кількість часу, яку ви віддасте їм. Вимкніть всі повідомлення, окрім повідомлень в робочих чатах.

Ви не вмієте відмовляти

У вас репутація чуйної людини, тому до вас постійно приходять з проханнями допомогти, порадити, навчити і разом випити чай. Але ваша згода йде на користь візитерам і в мінус вам, так як краде такий цінний час і збільшує кількість роботи.

Що робити?

Трохи більше егоїзму: оцінюйте ситуацію через призму своєї зайнятості. Якщо у вас є вільний час, чому б не допомогти. Якщо всі навколо у вогні, то віддайте пріоритет власних справах.

Ви практикуєте багатозадачність

Те, що красиво виглядає в резюме, не завжди ефективно на практиці. Перемикання між справами — це теж робота, яка забирає час. У підсумку ви набагато довше вирішуєте завдання, ніж якщо б приступали до них послідовно.

Що робити?

Залиште свої надздібності на випадок крайньої необхідності. У відсутність авралів вирішуйте завдання один за одним. Якщо це має сенс, об'єднуйте їх в близькі за значенням групи.

Ви порівнюєте себе з іншими

Ви намагаєтеся з усіх сил, але колеги справляються зі справами швидше. А ви витрачаєте час на те, щоб переживати, що відстаєте від них.

Що робити?

Це контрпродуктивний підхід. Кожен працює в своєму темпі, тому порівняння з колегами нічого не дасть. Тим більше що більш висока швидкість не означає більшу ефективність.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, як відновити сили після важкого робочого дня.