У Канаді продаж секс-іграшок виріс на 263% через карантин

У середньому компанії з продажу секс-іграшок повідомили про збільшення продажів на 30-100%

Виробник секс-іграшок WOW Tech Group з Канади повідомив про збільшення продажів у березні 2020 року на 263% із-за карантину в умовах поширення пандемії коронавіруса Covid-19. Про це повідомили у виданні Adweek.

У компанії розповіли, що віддають на благодійність 10 доларів з кожного проданого Womanizer Premium. Інші світові компанії-виробники і продавці секс-іграшок теж розповіли про збільшення продажів в умовах карантину, але від 30 до 100%.

Наприклад, виробник розумних секс-іграшок Lovense з Гонконгу назвав березень 2020 року другим кращим місяців у 9-річної історії своєї компанії. Компанія Lelo зі Швеції розповіла про зростання продажів на 60% за той же період.

Компанії продовжують активно витрачати великі бюджети на рекламу і навіть розміщують білборди, тому що прагнуть заробити як можна більше умовах сексуальної лихоманки з-за карантину.

Як повідомляв портал "Коментарі", у всьому світі коронавірусом Covid-19 захворіли майже 2,2 мільйона чоловік, з яких майже 145 тисяч померли, а ще більше 546 тисяч людина одужали.