Рубрики
МЕНЮ
Антон Корнилов
Виробник секс-іграшок WOW Tech Group з Канади повідомив про
збільшення продажів у березні 2020 року на 263% із-за карантину в умовах
поширення пандемії коронавіруса Covid-19. Про це повідомили у виданні Adweek.
У компанії розповіли, що віддають на благодійність 10
доларів з кожного проданого Womanizer Premium.
Інші світові компанії-виробники і продавці секс-іграшок теж розповіли
про збільшення продажів в умовах карантину, але від 30 до 100%.
Наприклад, виробник розумних секс-іграшок Lovense з
Гонконгу назвав березень 2020 року другим кращим місяців у 9-річної історії своєї
компанії. Компанія Lelo зі Швеції розповіла про зростання продажів на 60% за той же період.
Компанії продовжують активно витрачати великі бюджети на рекламу
і навіть розміщують білборди, тому що прагнуть заробити як можна більше
умовах сексуальної лихоманки з-за карантину.
Як повідомляв портал "Коментарі", у всьому світі коронавірусом
Covid-19 захворіли майже 2,2 мільйона чоловік, з яких майже 145 тисяч померли, а ще більше 546 тисяч
людина одужали.
Новини партнерів
Новини