Рубрики
МЕНЮ
Ростопира Наталья
Британський бренд одягу Burberry запустив оригінальне онлайн-розвага з привабливим супер призом. Про це компанія поділилася на своєму офіційному сайті.
До випуску нової колекції пуховиків бренд презентував відеогру B Bounce, головним героєм якої став оленя в пуховику. Так, тварина збирає монограми Burberry і намагається дістатися до Місяця. Гравці, які набрали найбільше очок, отримують gif-зображення і віртуальні пуховики. Однак, у жителів Великобританії, США, Канади, Китаю, Японії або Кореї є можливість виграти цей пуховик.
Крім того, в лондонському бутіку Burberry змонтували великий екран, щоб покупці могли пограти в гру.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Forbes опублікував рейтинг 10-ти найдорожчих брендів у спорті.
Новини партнерів
Новини