Головна Новини Чоловік літак Топ-5 найбільш провальних винищувачів в історії США
commentss НОВИНИ Всі новини

Топ-5 найбільш провальних винищувачів в історії США

Американська військова машина зазнала чимало невдач, перш ніж її міць вийшла на потрібний рівень

2 квітня 2020, 12:27 comments4577
Поділіться публікацією:
Топ-5 найбільш провальних винищувачів в історії США

Сполучені Штати Америки славляться своєю військовою потужністю. Однією з її головних особливостей є сильна авіація, яка здатна атакувати супротивника де завгодно і при цьому залишатися поза досяжністю його ПВО. Але так було не завжди. Американцям довелося зазнати чимало невдач при розробці власної військової авіації, поки її потужність досягла необхідного рівня.

Сьогодні ми розповімо вам про п'ять найбільш невдалих експериментах американської авіаційної військової промисловості.

Bell P-59 Airacomet

1L42xD0q4nxHESzGsWMUENBi5.jpg

Цей літак був створений у 1942 році. Це був перший реактивний винищувач США. На висоті десять тисяч метрів він розганявся до 660 км / год, на що не був здатний будь-який інший американський винищувач. Проблема P-59 була в тому, що на борт він не міг брати багато боєприпасів. Крім того, двигун у нього був вкрай ненадійним. В результаті цей літак так і залишився тренажером для курсантів. У боях він не брав участі.

Ryan XF2R-1 Dark Shark

3UUtnR2yLJPSpZaK6dMr8Lcfa.jpg

Його створили в 1946 році. Це покращений раніше згаданий P-59, який був здатний підніматися з палуби авіаносця і розганятися до 800 км / год. Кострубатий движок в ньому замінили на турбогвинтову і реактивну установки. Випробування “чорна акула“ пройшла на ура, але потім проект все одно прикрили. Причина: турбогвинтова техніка безнадійно застаріла.

Lockheed XF-90

qBM3t9QvkwJ9A9_6TU0zldIpF.jpg

Розроблений в 1949 році. Мета створення — супровід бомбардувальників. Також він повинен був стати основою для створення винищувачів далеких перельотів. На борт посадили два реактивних двигуна J34. В результаті вийшов досить маневрений апарат. Але це не врятувало проект від “заморожування“: XF-90 обскакали конкуренти.

Convair XF2Y Sea Dart

2NxPb916xB6dzA5gguiC_pPt0.jpg

Цей реактивний гідролітак-винищувач був побудований в 1953 році. Він був відповіддю на японські гідролітаки-винищувачі часів Другої світової війни. Американцям це майже вдалося: Sea Dart однією лівою подолала звуковий бар'єр. Але був вкрай нестабільним і малопотужним. Тому в 1957-м “контору прикрили“.

Convair XFY-1 Pogo

sscus34gx_VoUu1cBt9PZM8Pj.jpg

З самого народження авіації конструкторам хотілося побудувати літак, здатний злітати і приземлятися вертикально. Фахівці компанії Convair в 1954-му його таки спорудили. Вийшов звірок, який міг розігнатися до 982 км / год, а також його можна було садити на будь-яких кораблях, а не тільки на авіаносцях. Але і цей проект зазнав краху через застарілий турбогвинтовий двигун.

Невдалі проекти — це теж частина шляху до успіху. Без сумніву, розробники врахували всі свої помилки, що допомогло США стати найбільш потужною військовою державою, в тому числі і в повітряних просторах. Також видання "Коментарі" розповість про страшні таємниці, які ховаються в салонах літаків.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

comments

Новини партнерів


Новини

?>
Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!