Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
В історії автомобілів бували моделі, яким експерти пророкували велике майбутнє. Вже в 70-их і 80-их роках були розроблені дивовижні моделі автомобілів, які набагато випереджали свій час. Але деякі з них зазнали повної невдачі невдачі і так і залишилися лише в пам'яті деяких завзятих автолюбителів.
Сьогодні ми поговоримо про круті автомобілі, яким так і не судилося вийти на велику дорогу.
Kodiak F1 (1983)
Новий суперкар 80-х Kodiak F1 був сконструйований в 1983 Младленом Митровичем, який надихався Mercedes-Benz C-111. Агресивні двері-крила, зухвалий червоний колір і 5,4 літровий двигун V8 на 320 кінських сил — такий коктейль обіцяв успіх. Однак, Kodiak F1 зібрали лише в єдиному екземплярі і на цьому його славна історія скінчилась, навіть не розпочавшись. Шкода, перспективи у автомобіля явно були.
Argyll GT (1974)
Шотландський Argyll GT повинен був стати справжнім національним суперкаром. Але творець автомобіля Боб Хендерсон в 1974 році не враховував, що твін-турбо V8 — це не кращий варіант для світу, в якому вирує нафтова криза. Клієнтів залучити не вдалося, і в результаті мотор поміняли на двигун V6 від Renault. На жаль, на той момент шотландський суперкар вже був не актуальним і модель пішла зі сцени історії.
Monteverdi Hai (1970)
Таких автомобілів, за різними даними, було створено два або чотири. Це був справжній прорив для 70-их років. У рух машина приводилася 450-сильним 7-літровим мотором від компанії Chrysler, а оснащенням цей автомобіль міг рівнятися з багатьма крутими суперкарами. Також у Monteverdi Hai були кондиціонер і підсилювач рульового управління. Але проект згорнули через низьку якість збірки і тепер цей автомобіль лише експонат в колекціях декількох багачів.
Dome Zero (1978)
Колись цей автомобіль викликав справжній фурор на Женевському автосалоні 1978 року. Чимось схожий на Lamborghini Countach, "зеро" приваблював своєю зовнішністю і інвесторів, і покупців. Однак, кілька "але" зробили неможливим його серійне виробництво: автомобіль не пройшов тести в Японії і з часом інтерес до нього був втрачений. Багато в чому тут була вина мотора — заради економії ресурсів і зниження ціни на Dome Zero встановлювався тільки 2,8-літровий 145-сильний двигун.
Panther 6 (1977)
Конструкція на шести колесах з 8,2-літровим двигуном V8 від Cadillac здавалася непоганим рішенням, особливо при прогнозованій швидкості 322 км/ч. За фактом же автомобіль не викликав особливого інтересу, проект визнали неадекватним. Було випущено всього 2 "пантери", і обидві дивом збереглися до наших днів.
Це лише перша п'ятірка крутих автомобілів, які не змогли. У наступній статті ми вам розповімо про ще п'ять моделей. А поки видання "Коментарі" пропонує вам дізнатися більше про оригінальні різновиди коліс для автомобіля, які розробили ентузіасти.
Новини партнерів
Новини