Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Експерти неодноразово пророкували велике майбутнє тому чи іншому автомобілю. Це стосується і багатьох моделей 70-их і 80-их років. Вже тоді були розроблені дивовижні автомобілі, які набагато випереджали свій час. Але деякі з них потерпіли повне фіаско і так і не змогли вийти на дорогу.
Ми продовжуємо обговорювати моделі автомобілів, яким так і не опинилися в масовому виробництві.
Yamaha OX99-11 (1992)
Компанія Yamaha розробила автомобіль OX99-11 з дивним дизайном і 3,5-літровим 420-сильним мотором V12. Цей автомобіль більш-менш актуальний, поки не дізнаєшся його ціну — один мільйон доларів. Навіть для XXI століття це величезні гроші, а для початку 90-х років і поготів. В результаті світ побачив лише три прототипи Yamaha і проект офіційно згорнули.
Cizeta-Moroder V16 (1988)
Практично близнюк Lamborghini, але з додатковими фарами, був революційним рішенням. Дітище італійців Клаудіо Дзамполлі і Джорджо Мородера 1988 року мало 6-літровий 560-сильний двигун. Дизайнери не приховували, що зразком послужив Lamborghini Diablo, але навіть таке вдале поєднання не врятувало автомобіль. Після двадцяти машин, випущених з 1991 по 1995 рік, складання суперкара припинилося, а з компанії пішов Джорджо Мородер. Через це фінансування проекту зійшло нанівець.
Aston Martin Bulldog (1979)
Досвідчені виробники терпіли невдачі так само часто, як і звичайні стартапи. У 1979 році Aston Martin мали намір створити найшвидший серійний автомобіль у світі. Так з'явився Bulldog, який був оснащенн 700-сильним мотором V8 твін-турбо. Машина легко розганялася до 320 км/год, а також мала оригінальний дизайн. Однак, власник Aston Martin змінився і запуск серійного виробництва скасували. У підсумку "бульдог" серійним не став, а його єдиний концепт-кар став частиною приватної колекції.
Spiess TC 522 (1992)
Безславний суперкар Spiess TC 522 з вуглепластиковим кузовом був створений під керівництвом Роберта Шписа. Турбований 5,6-літровий мотор і 500 кінських сил повинні були схвилювати кожного, як і 6-ступінчаста трансмісія і незвичайний дизайн кузова. Всі компоненти успіху були в наявності. Але ціна була занадто високою. А коли її знизили, то в суспільстві вже пропав ажіотаж.
Bitter Tasco (1991)
В 1991 році відомий гонщик Еріх Бітер вирішив спробувати зібрати власний суперкар. Для цього він почав співпрацювати з компанією MGA Developments і створив модель Tasco. За задумом автора, машина могла бути оснащена будь-яким з моторів Chrysler – V8, V12 і V10 від Dodge Viper. Але оскільки проект нікого не зацікавив, то все обмежилося лише двома прототипами.
Як бачите, навіть відомі виробники не застраховані від помилок і невдач. Багато перспективних автомобілів так і залишилися на рівні концептів або експонатами приватних колекціях. Але всі невдачі — це лише частина шляху до успіху. Тому сильно переживати за автовиробників не доводиться. Вони пережили свої падіння і продовжили рухатися до успіху. А видання "Коментарі" нагадає про іншу п'ятірку автомобілів, яка так і не виїхала на велику дорогу.
Новини партнерів
Новини