BMW змінила логотип вперше з 1997 року
Новий логотип BMW вийшов мінімалістичним і частково прозорим.
Німецька автомобільна
компанія BMW представила свій новий логотип в оновленому мінімалістичному
дизайні. Чорний обідок тепер став прозорим, а також злегка змінилися шрифти. Про
це компанія повідомила в своєму блозі на офіційному сайті.
Рішення прибрати чорний колір прийняли заради того, щоб було видно колір автомобіля у самому логотипі. В соцмережах назвали рішення "свіжим" і "сучасним".
Востаннє логотип оновлювали 23 роки тому — в 1997 році, а до цього — в 1963, 1953, 1933 і 1917 роках. Звичні кольори, розташування елементів і назва компанії були на логотипі з моменту його першої появи.
змінювати розміри кузова в залежності від потреб власника.