Рубрики
МЕНЮ
Антон Корнилов
Німецька автомобільна
компанія BMW представила свій новий логотип в оновленому мінімалістичному
дизайні. Чорний обідок тепер став прозорим, а також злегка змінилися шрифти. Про
це компанія повідомила в своєму блозі на офіційному сайті.
Рішення прибрати чорний
колір прийняли заради того, щоб було видно колір автомобіля у самому логотипі. В
соцмережах назвали рішення "свіжим" і "сучасним".
Востаннє логотип оновлювали 23 роки тому — в 1997 році, а до цього — в 1963, 1953, 1933 і 1917 роках. Звичні кольори, розташування елементів і назва компанії були на логотипі з моменту його першої появи.
У компанії поки не
планують відмовлятися від звичної шахової розстановки синього і білого
кольорів. Також злегка змінений шрифт літер BMW.
В офіційному Instagram автоконцерну
пов'язали появу нового логотипу зі вступом компанії в "нову еру". Він вже
розміщен на прототипі нового електрокара під назвою BMW i4.
Як повідомляв портал "Коментарі",
Renault представила
електрокар, який може змінювати розміри кузова в залежності від потреб
власника.
Новини партнерів
Новини