Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Швидкість і потужність автомобіля — це важливі критерії оцінки. Але також важливий комфорт водія і крутість зовнішнього вигляду. Саме тому деякі автовиробники почали співпрацювати з популярними брендами модної індустрії, щоб їх автомобілі вражали одним своїм зовнішнім виглядом. На деякі з цих цікавих екземплярів неодмінно варто поглянути.
Citroen і Lacoste
Досить незвичайний концепт-кар від компанії Citroen і бренду Lacoste вперше був представлений на Паризькому автосалоні 2010 року. Головним посилом моделі було об'єднання світу авто, спорту і моди. Втім, виробники мали намір лише привернути до себе увагу. Автомобіль так і не вийшов на широкий ринок. Двері машини були відсутні, як і приладова панель з дахом. Нагорі знаходилося щось на зразок балки у формі букви Т, а передні фари і зовсім були приховані під кузовом.
MINI і С. P. Company
Спільне дітище автовиробника MINI і італійського бренду С. P. Company відрізнялося контрастними помаранчевим Orange Vitamin і насиченим зеленим Jungle Green забарвленням. Дизайн мав характерні риси C. P. Company — алюзію на лінзи (капюшони курток C. P. проводилися з лінзами — орієнтованість на гонщиків), логотип, кишені і шрифти. Технічні характеристики не були змінені: мотор Cooper S на 190 кінських сил залишився колишнім.
Lamborghini і Versace
У 2008 році дизайнери Versace об'єднали зусилля, щоб створити унікальний Lamborghini Murciélago LP 640 Roadster Versace. Автомобіль був розроблений під замовлення і з грецькими мотивами. Вперше машина була представлена на Паризькому автосалоні в 2006 році: 631-сильний, 6,5-літровий двигун V12, з сидіннями з м'якої шкіри наппа з виконаними вручну вишивками, прикрашеною приладовою панеллю і центральною консолю.
Ось такі оригінальні гібриди з'явилися на світ завдяки вдалій співпраці автовиробників і модних брендів. Також видання "Коментарі" розповість про десяти найбільш продаваних автомобілів в світі.
Новини партнерів
Новини