Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Напередодні запланованого виходу на європейський ринок в кінці цього року Mercedes-Benz вирішив похвалитися характеристиками свого електричного фургона EQV, який призначений для їзди в холодних умовах. Інженери витратили кілька тижнів на тестування EQV в Ар’єплозі, Швеція, містечку за Полярним колом, яке популярне серед автовиробників, охочих проводити випробування в холодну погоду.
Електричний фургон, змодельований на класичному Microbus і запланований до запуску в 2022 році, вказує на те, що може бути апетит до EQV. Але EQV має передній привід, і це може обмежити його привабливість в США, де важливі повний привід і всепогодні можливості, які він передбачає.
У своєму самому довгому діапазоні EQV використовує літій-іонну акумуляторну батарею на 100 кіловат-годин, що дозволяє пройти європейський цикл випробувань на 250 миль. Оцінка еквівалентного діапазону для циклу тестування в США, ймовірно, буде трохи нижча. Фургон обладнаний для швидкої зарядки від постійного струму з використанням стандарту комбінованої зарядки (CCS). За повідомленнями компанії, 80% заряду можуть бути досягнуті за 45 хвилин. Один електричний двигун виробляє 204 кінських сили і 267 фунт-футів крутного моменту, а максимальна швидкість обмежена до 99 миль в годину.
Кросовер EQC вже продається в Європі, але надійде в продаж у США до 2021 року. Mercedes відклав запуск в США, щоб зосередитися на продажах в Європі, де більш суворі норми викидів змушують автовиробників встановлювати пріоритети для електромобілів.
Як повідомляло видання "Коментарі", швейцарці представили унікальний миниелектрокар.
Новини партнерів
Новини