Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Автовиробник Land Rover представив два найменших позашляховика, Evoque і Discovery Sport, зі спеціально розробленим підключеним гібридним приводом. Обидві моделі також доступні для негайного замовлення.
Система приводу являє собою схему трансмісії: двигун внутрішнього згоряння класично розташований в передній частині моторного відсіку, але електродвигун не вбудований в автоматичну коробку передач — замість цього він розташований окремо від двигуна внутрішнього згоряння на задній осі. Електродвигун має потужність 80 кВт і повинен розвивати швидкість до 135 км / год в електричному режимі, а в залежності від моделі чисто електричний діапазон становить від 64 до 68 кілометрів відповідно до WLTP. Land Rover заявляє, що загальна ємність акумулятора становить 15 квтг, вона складається з семи модулів по 12 осередків у кожному.
Як і деякі моделі PHEV від Mercedes, два компактних позашляховика британської компанії також можуть заряджатися постійним струмом. Максимальна потужність зарядки тут становить 32 кВт, що означає, що процес зарядки від 0 до 32 відсотків повинен зайняти трохи менше 30 хвилин". Через змінний струм можлива тільки однофазна зарядка потужністю 7 кВт, у той час як для зарядки до 80% потрібно близько півтора годин. У побутової розетки 6:42 години проходить до повної зарядки акумулятора. На відміну від версій Range Rover і Range Rover Sport P400e, гніздо для зарядки знаходиться не в решітці радіатора, а над заднім колесом на стороні водія.
Гібридна технологія також впливає на повний привід, який є звичайним у Land Rover: механічний повний привід, в якому двигун внутрішнього згоряння також приводить у рух задні колеса через зчеплення і диференціали, неможливий через акумулятор і електродвигун на задній осі. Моделі P300e мають повний привід, коли працює двигун внутрішнього згорання і електромотор. На думку Land Rover, позашляхові можливості моделей не повинні постраждати.
Як повідомляло видання "Коментарі", Ілон Маск розповів про нові можливості Cybertruck.
Новини партнерів
Новини