Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Багато автомобілів відомі своїм унікальним дизайном. Інші продемонстрували неймовірні можливості в плані швидкості. Є й такі, які можуть похвалитися крутими показниками потужності. Але були й такі автомобілі, які стали сумно відомими через різноманітні дивацтва, якими "нагородили" їх виробники. Прийшов час розповісти про такі автомобілі.
Axiam-Mega MultiTruck
З 2010-го і донині у Франції випускається дуже незвичайну міні-вантажівку. Це машина, розрахована для водія і одного пасажира, має два движка (дизельний потужністю 15 конських сил і електричний — 12 кВт). Ціна — 14 тисяч доларів. Спочатку Axiam-Mega спеціалізувалися на виробництві квадроциклів. Але потім компанія вирішила придумати вантажівку, на якій можна буде перевозити невеликі вантажі на короткі відстані.
Mohs Ostentatienne Opera Sedan
Цей американський палац на колесах випускався з 1967-го по 1979-й роки. Всього побудували 6-7 одиниць. Все через дорожнечу автомобіля — 19 тисяч доларів. Був оснащений 5-літровим двигуном потужністю 193 конячки. Місткість — 5 осіб. Брюс Мохс, власник компанії Mohs, сказав: “Таким повинен бути люксовий автомобіль“. Далі концепту справа не пішла. Але Мохс був настільки одержимий ідеєю, що таки встиг випустити кілька моделей. Головна їх особливість — відсутність дверей. Всередину можна було потрапити тільки через багажник.
BMW Isetta 300
C 1956-го по 1962-й баварська автокомпанія створила 161 тисячу 728 автомобілів даної моделі. Потужність агрегату становила всього 13 конячок, об'єм двигуна — 0,3 літра. За рахунок цього машина не могла розігнатися навіть до сотні на годину: максимальна швидкість 85 км/г. Коштувала одну тисячу доларів, і могла взяти на борт не більше двох пасажирів. Хоч автомобіль виглядає убого (якщо не смішно), зате він врятував BMW від банкрутства. Поки конкуренти продавали більш дорогі авто, Isetta допомагала розбитому війною концерну ставати на ноги.
Не відомо, про що думали розробники, коли впроваджували такі рішення. Хоча хто його знає — може, вони були праві, а широка публіка не оцінила. Також видання "Коментарі" розповість про чотири найбільших літаки в світі.
Новини партнерів
Новини