У кожного водія своя манера поводження зі своїм автомобілем. Хтось буквально здуває з нього порошинки, відразу після покупки вирушає до церкви, щоб освятити, і без крайньої необхідності не використовує жодної додаткової функції, яку може надати автомобіль. Але є й водії з абсолютно протилежним підходом до свого транпортному засобу. Вони постійно здійснюють дії, які крок за кроком псують автомобіль.
Сьогодні ми розповімо тобі про те, чого не потрібно робити, якщо ти хочеш, щоб твій автомобіль служив тобі вірою і правдою довгі роки.
Різкий старт і гальма
Незалежно від того, наскільки хороша підвіска авто, вона має властивість зношуватися, особливо, якщо її навантажують без всякої міри. В арсеналі водія потрібні іноді і різкий старт, і різке гальмування в аварійних ситуаціях, але от по нерівних ділянках або просто заради забави гнати по бездоріжжю не варто.
Спиратися рукою на важіль перемикання передач
У багатьох фільмах водії ганяють на своїх авто, тримаючись за кермо однією рукою, а другою міцно стискаючи важіль перемикання передач. Звичайно, таке положення може бути зручним, але суперечить безпечному водінню: обидві руки повинні бути на кермі.
Не прогрівати двигун влітку
Влітку, звичайно, жарко, але не для двигуна. Його робоча температура — не 20 і не 30 градусів, а мінімум 90. Саме при таких умовах нормально функціонують системи і мастило, підтримується необхідний тиск масла, деталі не стираються, а мотор працює рівно. До речі, саме через цю помилку часто загоряється лампочка "Перевірте двигун".
Їздити з майже порожнім баком
Бензин постійно дорожчає (пандемія — приємний виняток), і природно, хочеться протягнути на одній заправці як можна довше. Тільки ось ця звичка може призвести до ще більших витрат. Якщо регулярно витрачати все паливо до залишку і заправляти не повністю, з великою часткою ймовірності перегріється бензонасос. При активній їзді він почне засмоктувати повітря і грітися, в результаті чого вийде з ладу швидше. Тому фахівці рекомендують залишати бак заповненим не менш, ніж на чверть об'єму.
Вантаж на даху
Часто буває, що багаж або габаритна покупка не вміщається в салон / багажник, і водій поміщає її на дах. Так робити не рекомендується з кількох причин. По-перше, середньостатистичний седан може витримати лише 70 кг на даху. По-друге, навіть допустима вага змінює аеродинаміку авто — вантаж при русі зміщується назад, збільшуючи гальмівний шлях, витрату палива і підвищуючи ризик перекидання автомобіля. Коротше, краще багажника поки нічого не придумали.
Спробуй не вчиняти зазначених вище дій і тоді є шанс, що автомобіль буде тобі вдячний і прослужить довгий час. У наступній частині статті ми розповімо про ще п'ять способів угробити свій автомобіль в максимально короткі терміни. Також видання "Коментарі" розповість про сім прикладів автомобільного плагіату.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.