Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
У ДП "Нафтогаз" заявили про початок рекламної кампанії з метою залучення клієнтів серед населення. Про це повідомляється в прес-службі державної компанії.
Зараз газ українцям продають посередники — обласні газові компанії, проте з травня 2020 року продавати газ зможуть будь-які компанії, в тому числі і "Нафтогаз". Надалі компанія планує розширити свою присутність на газовому ринку.
"Мета стартувала рекламно-інформаційної кампанії — сприяти створенню сприйняття "Нафтогазу" як відповідального гравця ринку, який здатний забезпечити тепло в оселях українців, незважаючи на критичні ризики та загрози", — зазначено в повідомленні.
Як підтвердження цього факту прес-служба компанії підкреслює, що відсотки, за якими "Нафтогаз" позичає гроші на світових ринках, постійно зменшуються.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв можливі наслідки монополії на ринку природного газу в Україні.
Політичний експерт, директор Communication group Володимир Манько нагадує, що "Нафтогаз", дійсно, має монополію на видобуток газу і його імпорт в Україну, відповідно має і монополію на створення ціни.
"Але це почалося не в 2018 році, а з моменту створення компанії, – підкреслює експерт. – Монополія триває всі роки незалежності України. У тому числі і зараз, незважаючи на анбандлинг, проведений в кінці 2019 року. У законі "Про ринок газу", прийнятому в 2015 році, йдеться про чесної і добросовісної конкуренції, ринковому ціноутворенні. Але допускається діяльність природних монополій. Закон приймався з метою зберегти "Нафтогаз" і анбандлинг в цій галузі нічого не змінив".
Новини партнерів
Новини