Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Соціальна мережа TikTok разом зі своєю китайською версією під
назвою Douyinв
квітні 2020 року заробила 78 мільйонів доларів по всьому світу на продаж
внутрішньої валюти, за допомогою якої користувачі можуть підтримати авторів,
які їм сподобалися найбільше. Про це повідомили у виданні Bloomberg з посиланням на
дані аналітичної компанії Sensor Tower.
За підсумками фінансових результатів соціальна мережа TikTok обігнала
по виручці таких популярних світових гігантів контент-ринку в інтернеті, як
відеоплатформа YouTube,
онлайн-кінотеатр Netflix і сервіс знайомств Tinder.
Порівняно з квітнем 2019 року виручка TikTok в квітні
2020 року збільшилася в 10 разів. При цьому 86,6% прибутку приніс китайський ринок,
а всього 8,2% — ринок США.
TikTok — соціальна мережа, в якій основний контент складають
відеоролики. Користувачі також можуть купувати монети всередині програми для
підтримки авторів контенту, які сподобалися їм найбільше.
У першу п'ятірку загального рейтингу по прибутку в квітні 2020
року також увійшли відеоплатформа YouTube,
сервіс знайомств Tinder,
онлайн-кінотеатр Disney
і відеосервіс Tencent Video.
Як повідомляв портал "Коментарі", американські юристи
звинуватили TikTok у порушенні прав дітей.
Новини партнерів
Новини