Укрзалізниця запустила контактний центр для скарг про корупцію

За допомогою контактного центру Укрзалізниця хоче виявляти корупційні дії співробітників

АТ "Укрзалізниця" створила контактний центр для отримання скарг щодо корупції у підрозділах компанії. Про це повідомив в.о. члена правління "Укрзалізниці" Роман Веприцький на своїй сторінці у Facebook.

Так, "Контактний центр комунікацій юридичних осіб клієнтів АТ “Укрзалізниця”" має допомогти виявленню корупційних проявів в структурних підрозділах компанії. Повідомляється, що звернення розглядатимуть щодня, і по кожному випадку буде активізований процес вирішення проблемних питань.

Веприцький закликав представників бізнесу негайно повідомляти про корупційні дії працівників. А ще запевнив про нульову толерантність до таких фактів з боку керівництва.

відкрила продаж квитків на подорожі з 1 червня. З 27 травня українці можуть придбати пасажирські квитки на потяги ДП "Укрзалізниці" підвищеного комфорту "Інтерсіті+" за п'ятьма основними напрямками: Київ-Харків, Київ-Одеса, Київ-Костянтинівка, Київ-Кривий Ріг.

Як повідомлялося, Укрзалізниця почала продавати квитки ще на 9 потягів. Так, від 27 травня, Укрзалізниця продає квитки ще на 9 поїздів. Тепер українцям буде простіше дістатися в Одесу, Харків, Київ, Дніпро, Кременчук і Маріуполь.