Головна Новини Бізнес новини компаній Укрзалізниця запустила контактний центр для скарг про корупцію
commentss НОВИНИ Всі новини

Укрзалізниця запустила контактний центр для скарг про корупцію

За допомогою контактного центру Укрзалізниця хоче виявляти корупційні дії співробітників

27 травня 2020, 12:44 comments2082
Поділіться публікацією:
Укрзалізниця запустила контактний центр для скарг про корупцію

АТ "Укрзалізниця" створила контактний центр для отримання скарг щодо корупції у підрозділах компанії. Про це повідомив в.о. члена правління "Укрзалізниці" Роман Веприцький на своїй сторінці у Facebook.

Так, "Контактний центр комунікацій юридичних осіб клієнтів АТ “Укрзалізниця”" має допомогти виявленню корупційних проявів в структурних підрозділах компанії. Повідомляється, що звернення розглядатимуть щодня, і по кожному випадку буде активізований процес вирішення проблемних питань.

Веприцький закликав представників бізнесу негайно повідомляти про корупційні дії працівників. А ще запевнив про нульову толерантність до таких фактів з боку керівництва.

Нагадаємо, Укрзалізниця відкрила продаж квитків на подорожі з 1 червня. З 27 травня українці можуть придбати пасажирські квитки на потяги ДП "Укрзалізниці" підвищеного комфорту "Інтерсіті+" за п'ятьма основними напрямками: Київ-Харків, Київ-Одеса, Київ-Костянтинівка, Київ-Кривий Ріг.

Як повідомлялося, Укрзалізниця почала продавати квитки ще на 9 потягів. Так, від 27 травня, Укрзалізниця продає квитки ще на 9 поїздів. Тепер українцям буде простіше дістатися в Одесу, Харків, Київ, Дніпро, Кременчук і Маріуполь.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!