Рубрики
МЕНЮ
Vitalii Rozkariaka
Компанія BMW випустила "сміливий" рекламний ролик з натяком на
секс у безпілотному автомобілі, проте одразу ж видалила (ред. – відео). Про
це повідомляє видання Science Alert.
Опублікований ролик був присвячений майбутньому безпілотному
електромобілю Vision iNext. Дія картини являє собою знайомство
хлопця та дівчини, після якого вони усамітнюються в машині. Суть даного відео –
донести до потенційних власників нової марки авто, що під час поїздки
можна буде займатися своїми справами, довіривши управління машиною безпілотній системі.
Щодо відео, то воно було опубліковано на сторінці компанії в Twitter. Практично відразу провокаційний ролик під назвою "Нові моменти задоволення" був видалений.
Нагадаємо, раніше видання "Коментарі" повідомляло, що нова
версія BMW X5 особливо вразить прихильників культової моделі. З'явилися фотографії та перша інформація про дуже добре захищену модифікацію Protection VR6.
Новини партнерів
Новини