Рубрики
МЕНЮ
Татьяна Веремеева
Світовий ринок нафти настільки перенасичений, що трейдери стали використовувати
невеликі баржі, які зазвичай використовуються для переміщення
палива навколо
нефтетрейдингового хаба Європи, для зберігання нафти. Про це пише Bloomberg.
Ось уже кілька тижнів нафтові і паливні трейдери вимагають майже всі
складські приміщення, які вони можуть найняти, заправляючи наземні резервуари і
навіть океанські супертанкери. Зараз полювання за місцями для зберігання вантажів розглядається
у новому форматі.
Баржі у торговому центрі Амстердам-Роттердам-Антверпен зазвичай можуть перевозити
від 2 000 до 6 000 тонн вантажу, що робить їх зовсім крихітними порівняно з
танкерами, які зазвичай доставляють нафту і паливо по всьому світу. Найбільші
океанські судна часто перевозять понад 280 000 тонн вантажів одноразово.
Відсутність останнім часом активності в цьому районі зробило ставки фрахту
баржі відносно дешевими, що допомагає зробити більш привабливим суду
пропозицією для зберігання.
Баржі раніше використовувалися в якості плавучих сховищ в торговому центрі
Амстердам-Роттердам-Антверпен, але зазвичай тільки для короткострокових логістичних
цілей, наприклад, якщо є необхідність звільнити місце в резервуарі для
зберігання. Зараз ситуація змінилася і такі баржі тепер використовують саме для
зберігання.
Нагадаємо, експерти розповіли виданню "Коментарі", у зв'язку з падінням
цін на нафту на світових ринках може змінитися вартість
пального в Україні.
Новини партнерів
Новини