В 2 рази менше у відділеннях, в 3 рази більше онлайн: Приватбанк навів статистику клієнтів під час карантину
Під час карантину українці бажають користуватися послугами Приватбанку онлайн
Український Приватбанк
навів статистику клієнтів під час карантину iз-за розповсюдження
коронавіруса Covid-19. У перший же тиждень
загальнонаціонального карантину банк зафіксував зростання кількості сеансів онлайн,
як у мобільному додатку, так і на сайті. Про це повідомили в прес-службі
банку.
У перший тиждень карантину клієнти банку користувалися інтернет-банкінгом на 27% частіше, ніж у звичайний час. При цьому потік клієнтів у відділення Приватбанку знизився приблизно у два рази порівняно зi спокiйними часами, а саме на 54%.
"За перший тиждень загальнонаціонального карантину число клієнтів в оффлайн банківської мережі скоротилося від 30% до 70% залежно від регіону", — заявили в прес-службі банку.
Також в Приватбанку пiдкреслили, що обсяги готівкових грошей, які клієнти знімають в банкоматах Україні, в перший тиждень карантину ніяк помітно не змінилися. НБУ вимагав тримати банкомати завантаженими.
Як повідомляв портал "Коментарі", світова економіка вже постраждала із-за коронавіруса більше, ніж під час кризи 2008 року.