Рубрики
МЕНЮ
Мария Чиренко
Логотипи компаній — більше ніж зображення. Вони не завжди є творінням високооплачуваних дизайнерів. Часом, якась кумедна ситуація перетворює невеликий малюнок на всесвітньо відомий бренд, пише adme.ru.
Отже, найбільш відомим логотипом у світі є Apple. Існує думка, що надкушене яблуко присвячене математику Алану Тьюрінгу, який покінчив життя самогубством, відкусивши отруєне яблуко. Однак це всього лише оригінальна історія. Насправді, дизайнер Роб Джанофф сказав, що намалював яблуко надкушеним для того, щоб фрукт був упізнаваним. Інакше його можна було прийняти за будь-який інший плід округлої форми.
Багато людей впевнені, що кінь на логотипі автомобільного бренду Ferrari символізує потужний мотор, в якому кілька сотень кінських сил. Насправді зображення коня було нанесено на фюзеляж літака італійського аса Франческо Бараккі. Після перемоги Енцо в перегонах мати льотчика подарувала йому цей символ, який пізніше став логотипом автомобіля.
Всесвітня електронна енциклопедія Wikipedia також має дуже впізнаваний логотип у вигляді земної кулі, яка складається з пазлів. На кожному елементі пазла написані букви різних алфавітів, які разом складають слово "wikipedia" і символізують багатомовність світу. А пропущені пазли символізують те, що енциклопедія постійно оновлюється.
Історія появи логотипу операційної системи Android досить забавна. Його автором є графічний дизайнер Ірина Блок та її команда. Їй поставили завдання придумати логотип у вигляді легко впізнаваного робота. Натхненням для створення всесвітньо відомого зеленого робота стали піктограми громадських туалетів.
У 1962 році психолог Луїс Ческін запропонував компанії McDonald's змінити логотип кухаря Speedee на золоті арки у вигляді літери "М". Спеціаліст вказував, що арки нагадують жіночі груди, які підсвідомо викликають у людей бажання поїсти. Однак сам логотип придумав не він — літера "М" була в інтер'єрі ресторанів мережі ще в 1950-х.
У 1923 році французький тенісист Рене Лакост прогулювався з капітаном своєї команди Аланом Муром і побачив у вітрині одного з магазинів валізу з крокодилової шкіри. Спортсмени посперечалися, що якщо Лакост переможе в наступному матчі, то Мур подарує йому цей чемодан. Лакост програв, але цей діалог почув журналіст, який написав замітку про тенісиста, який програв, але бився на корті "як крокодил". Після цього Лакост отримав прізвисько "крокодил", а пізніше він вибрав рептилію в якості логотипу свого бренду.
На думку багатьох, логотип BMW символізує пропелер на тлі блакитного неба. До речі, навіть деякі співробітники "баварських моторів" думають так само. Однак це не так. Творці марки просто взяли кольорову гаму прапора землі Баварія.
Uber нещодавно змінив логотип на зображення, яке віддалено нагадує біти інформації і атоми, з яких складається все на планеті. У компанії розповідають, що новий логотип символізує можливість знайти Uber скрізь, як біти і атоми.
Логотип Pinterest насправді не так простий, як виглядає. Заголовна буква Р нагадує всім відому канцелярську кнопку, якою приколюють записки і вирізки з газет на коркові дошки. Це саме те, чим займається Pinterest, але дошки віртуальні.
Компанія Nike витратила на свій логотип всього $ 35. Робота студентки Каролін Девідсон спочатку не вразила власника Філа Найта. Але потім вже знаменитий "swoosh" став успішним і часто асоціюється з крилом богині перемоги Ніки.
Логотип мережі кав'ярень Starbucks — "жертва" цензури. Спочатку це була фея Мелюзіна — жінка риба з двома хвостами, яка вийшла заміж за простого смертного. У 1971 році на логотипі зображення русалки було повним, але потім його "урізали" до всім відомого сьогодні варіанту.
А ось логотип Pepsi обійшовся компанії в 1 млн дол. Дизайнерів всесвітньо відомого бренду надихнули пропорції золотого перетину, які вважаються найбільш гармонійними і найбільш приємними для ока.
Як повідомляв сайт "Коментарі", в листопаді 2019 року компанія Facebook Inc запустила новий логотип.
Новини партнерів
Новини