Кабмін дозволив прибрати "скоромовки" з радіореклами
Постанова уряду скасовує зачитування даних ліцензій в рекламі
Кабінет міністрів України дозволив позбутися від дратівливих "скоромовок" в рекламі. Відповідну постанову уряд прийняв на засіданні в середу, 11 грудня. Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет на своїй сторінці в Facebook.
"Ми скасували обов'язкове зачитування номерів і інших даних ліцензій в радіорекламі для банків, страхових і будівельних компаній", - написав чиновник.
Зазначається, що нові правила вступлять в силу з січня 2020 року.
Дубілет підкреслює, що скасування обов'язкового прочитання даних не означає, що компанії, які не володіють ліцензіями на відповідну діяльність, отримають право рекламуватися — рекламні майданчики як і раніше зобов'язані перевіряти дані рекламодавців.
Резюмуючи, міністр назвав нововведення "дрібницею, яка робить життя приємніше і ефективніше".
українці зможуть спілкуватися з держорганами в месенджерах.