Китайський нафтовий танкер змінює назву, щоб уникнути санкцій США
Ще 5 червня, перебуваючи в Індійському океані, прямуючи в бік Малаккської протоки, великий перевізник сирої нафти (VLCC) Pacific Bravo відключив електрику і ретранслятор, який сигналізує про його місцезнаходження і напрямку іншим судам.
Уряд США попередили порти в Азії, щоб
вони не дозволяли танкеру швартуватися, заявивши, що він перевозить іранську нафту,
а це порушення економічних санкцій США. VLCC зазвичай транспортує близько 2
мільйонів барелів нафти на суму близько 120 мільйонів доларів за поточною
вартості.
18 липня приемоответчик VLCC Latin Venture був активований у морського порту Діксон, Малайзія, в Малаккській протоці, приблизно в 1500 км (940 миль від того місця, де Pacific Bravo останній раз сигналізував про своєму становищі.
Але як "Латинське підприємство", так і "Тихоокеанський Браво" передали один і той же унікальний ідентифікаційний номер IMO9206035, виданий Міжнародною морською організацією (IMO), згідно з даними, наданим постачальником інформації Refinitiv і VesselsValue, компанією, яка відстежує операції з перевезення торгових суден і танкерів.
Оскільки номери ІМО залишаються на кораблі назавжди, це вказує на те, що "Латинська підприємство" і "Тихоокеанський Браво" були одним і тим же судном, і передбачало, що власник намагався піти від нафтових санкцій США проти Ірану.
Судно належить Kunlun Holdings, який, згідно даними Equasis про прозорість судноплавства, створеного Європейською комісією та Французької морської адміністрацією, базується в Шанхаї. Компанія також має офіс в Сінгапурі.
Станом на 14 серпня, корабель залишається там, як показують дані про судно.
"Коментарі" вже повідомляли про те, що санкції США в РФ вже торкнулися понад 400 компаній і 200 росіян
Писали "Коментарі" і про те, як Іран відповість на санкції США