Трудові книжки будуть в електронному форматі

Новий уряд поступово почне йти від паперових носіїв і переходити до електронних

Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет розраховує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах. Про це він розповів на своїй сторінці у Фейсбуці.

"Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає більша частина паперового документообігу", - зазначив чиновник.

Політик розповів про те, що, тільки на канцелярію держава витрачає 50-100 млн грн щорічно.

Щоб скоротити витрати він запропонував кілька змін.

"Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі, ця міра може здатися занадто суворою. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронна цифровий підпис, так як вони подають декларації до НАЗК в електронному вигляді", - сказав політик.

Крім того, міністр пропонує скасувати трудові книжки і перевести в цифру весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. д.

"Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років. Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за яким документи "ходять" по кабінетах, спростити та скоротити у 3-4 рази", - запропонував Дубілет.

Крім того, він розповів, що планується створити єдиний реєстр держслужбовців. На думку Дубілета це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.

уряд перейшов на електронний документообіг. Обсяг документів, включаючи звернення громадян, які обробляють урядові структури, досить великий.

Щоденно понад 3 000 документів надсилаються центральними органами влади в електронному вигляді.