Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет розраховує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах. Про це він розповів на своїй сторінці у Фейсбуці.
"Починаємо
поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на
який припадає більша частина паперового документообігу", — зазначив
чиновник.
Політик розповів про те, що, тільки на канцелярію держава витрачає 50-100 млн грн щорічно.
Щоб скоротити витрати він запропонував кілька змін.
"Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі, ця міра може здатися занадто суворою. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронна цифровий підпис, так як вони подають декларації до НАЗК в електронному вигляді", — сказав політик.
Крім того, міністр пропонує скасувати трудові книжки і перевести в цифру весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. д.
"Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов'язують
зберігати паперові справи 75 років. Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за
яким документи "ходять" по кабінетах, спростити та скоротити у 3-4
рази", — запропонував Дубілет.
Щоденно понад 3 000 документів надсилаються центральними
органами влади в електронному вигляді.
Новини партнерів
Новини