"Тільки не на обличчя": у Києві розгорівся скандал через провокаційну рекламу пельменів

Кафе "П. Пельмені" опублікувало неоднозначні публікацію в Instagram

Реклама в Instagram, опублікована на каналі одного зі столичних закладів громадського харчування "П. Пельмені", викликала справжню бурю протесту і обурення у жителів Києва. Про це повідомляє київський міський портал.

Так, на знімках, які покликані залучити аудиторію в брендовий заклад громадського харчування, зображуються крамольні сцени з області наркоманії, сексизму та відвертого насильства.

На одній з рекламних публікацій зображена дівчина, яка їсть пельмені, обличчя якої вимазане речовиною, схожою на сметану, а волосся грубо притримує рука чоловічого складання. Підпис говорить: "Тільки не на обличчя. Слова, які можна забути, насолоджуючись фірмовими пельменями".
mcdonald's збирається замінити людей на голосову технологію в проходах "МакАвто" і на мобільних додатках.