Реклама в Instagram, опублікована на каналі одного зі столичних закладів громадського харчування "П. Пельмені", викликала справжню бурю протесту і обурення у жителів Києва. Про це повідомляє київський міський портал.
Так, на знімках, які покликані залучити аудиторію в брендовий заклад громадського харчування, зображуються крамольні сцени з області наркоманії, сексизму та відвертого насильства.
На одній з рекламних публікацій зображена дівчина, яка їсть пельмені, обличчя якої вимазане речовиною, схожою на сметану, а волосся грубо притримує рука чоловічого складання. Підпис говорить: "Тільки не на обличчя. Слова, які можна забути, насолоджуючись фірмовими пельменями".
Наступний шедевр креативу зображує хлопця, який нюхає через купюру борошно, в якій прилягали, мабуть, ті самі фірмові пельмені. Підпис: "Дорога' доро'га. Всі дороги Києва ведуть в одне місце".
І останнє скандальне фото, що викликало, мабуть, найбільшу кількість критики і категоричної відмови відвідувати заклад "Пельмені.П", демонструє жінку, яку тримає за горло чоловік, а її рот заліплений пельменєм. Напис публікації озвучує "народну мудрість": "Б'є, значить любить".
Так, рекламщики, які керувалися метою зробити столичну пельменну максимально популярною, виконали завдання на всі 100%. І навіть, незважаючи на те, що відгуки користувачів сповнені гнівом, як відомо, "все піар, крім некролога".
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.