"Укрпошта" продовжує розгрібати завали посилок після "чорної п'ятниці"
Щоб скоріше оформити всі замовлення на видачу одержувачам, до Київського офісу підключилися регіональні філії
В аеропорт "Бориспіль" прилетів борт Boeing 747 з майже мільйоном посилок товарів, які українці замовили у "чорну п'ятницю" через інтернет. Про це передає "Громадське".
"Протягом усього цього тижня волонтери з центрального офісу та Київської дирекції, а також залучені компанії з аутсорсингу, продовжать допомагати розбирати завали, а колеги в Полтаві, Одесі та Львові з-за перенаправлення потоків допоможуть це зробити ефективніше", - зазначив директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.
Він також зазначив, що зараз в компанії здатні оформляти дрібні пакети на експорт день у день, посилки - за 2-3 дні. Зараз в "Укрпоште також працюють над скороченням термінів оформлення посилок, одержуваних з інших країн.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що ряд магазинів України в "чорну п'ятницю" явно шахраювали з коригуванням цін.
Наш моніторинг показав, що магазини, які в суботу 30 листопада просто мовчки повернулися до колишніх цін, опинилися в абсолютній меншості. Практично всі оголосили, що продовжують "Чорну п'ятницю до 1-го, 2-го і навіть 3 грудня. А деякі просто оголошують, мовляв, "Чорна п'ятниця" закінчилася, а знижки залишилися, і навіть натяку не дають, коли піднімуть цінники: може, завтра, може через тиждень, а може і після Нового року.