Екс-дружина загиблого бортпровідника "МАУ": "Не хотів летіти в Іран і повинен був отримати посаду пілота"

«Коментарі» продовжують розповідати про українців, чиї долі трагічно обірвалися під час рейсу «Тегеран – Київ»

34-річний Ігор Матьков був старшим бортпровідником компанії "МАУ", але з нетерпінням чекав того моменту, коли пересяде в кабіну пілота. Як розповіла "Коментарям" колишня дружина загиблого Христина Олександрович, з якою Ігор прожив 9 років у цивільному шлюбі і підтримував дуже теплі стосунки, у Ігоря була ліцензія пілота цивільної авіації, і він вже був у резерві "МАУ" на посаду другого пілота. Пропозиції інших компаній, за словами Христини, Ігор відразу відкидав, бо "МАУ" за 12 років вже стала його домом і управляти він хотів тільки "рідними" літаками.

Спочатку напрями "Тегеран" в розкладі Ігоря Матькова не було: замість столиці Ірану він повинен був летіти в Барселону. "З новин Ігор знав, що в Ірані неспокійна ситуація. Він не хотів летіти і дуже хвилювався, - розповідає Христина. – У той день він кілька разів телефонував мені, я відчувала, що він нервує. Кілька разів Ігор перепитав, чи зможе після повернення зводити мого сина, якому він як батько, на ковзанку. Розповів, що в Тегеран вони летять з напівпорожнім завантаженням, а назад літак буде повним... Я запитала, який екіпаж цього разу – у мене теж було погане передчуття... Ігор відповів, що всі хлопці хороші і досвідчені, про це нічого переживати. Але його все ж дуже хвилювала загострена обстановка в країні, куди вони летять. Голос був сумним".

На наступний ранок мама Ігоря подзвонила і крізь сльози сказала, що він загинув. Страшну новину батькам Матькова рано вранці повідомила старша донька, яка працює в США в компанії "Боїнг".

Жінка зізнається, що вони не сумнівалися в тому, що в літак влучила ракета, але коли Іран визнав свою провину, стало легше. "Ми з Ігорем завжди обговорювали аварії літаків, трагічні випадки, і він дуже болісно сприймав такі новини. Казав, що розслідування буде йти роками, а провину все одно "покладуть" на пілотів, які не винні", - згадує Христина.

Всі близькі і друзі загиблого запам'ятають Ігоря доброю людиною, душею компанії і любителем подорожей. За словами Христини, екс-чоловік дуже любив дітей і мріяв про них, але спочатку хотів реалізувати себе в професії пілота. Поховають Ігоря Матькова, швидше за все, в його рідному Козельці Чернігівської області, де живуть батьки.

розповідали про другого пілота Сергія Хоменка. Екс-військовий, який був командиром авіаескадрильї "Блакитна стежа", полковник, що мав за плечима 7600 годин нальоту і якому довіряли перевозити керівних осіб Міноборони на борту, в той фатальний день не повинен був летіти в Тегеран. Однак Сергія Хоменка замість Туреччини перенаправили другим пілотом на борт лайнера "Тегеран – Київ". Про це "Коментарям" розповів близький друг загиблого Юрій Андрієнко.