Рубрики
МЕНЮ
Таисия Ерохина
Нещодавно в Києві розвернувся
скандал навколо провокаційної реклами столичної пельменної. На фото позують
"наркоман" і оголена дівчина, а підписи говорять так: "б'є, значить
любить" і "тільки не на обличчя". Сьогодні на сторінці закладу в Instagram
з'явилася нова інформація щодо провокаційної рекламної кампанії.
Власники пельменної заявили, що скандальний ефект був спланований і таким чином вони хотіли
привернути увагу до важливих соціальних тем. "Це соціальні проблеми,
про них потрібно говорити", — заявила дівчина в новому відео, яка позувала оголеною зі сметаною на обличчі.
Крім того, сьогодні на
сторінці закладу змінили підписи до раніше опублікованих фото. Замість
провокаційних формулювань тепер там розміщено по кілька абзаців із даними
української статистики на теми домашнього насильства, сексизму та наркоманії.
Правда, аудиторія неоднозначно сприйняла нову заяву власників пельменної. Багато хто просто не повірив у "складність задуму", а деякі – визнали такі публікації, навіть якщо вони і повинні були привернути увагу до проблем, неприйнятними.
Раніше "Коментарі"
розповіли, що київська пельменна запустила серію рекламних плакатів, на
яких зображені провокаційні сцени на тему наркоманії, сексизму та насильства.
Новини партнерів
Новини