Головна Новини Суспільство події В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій: подробиці
commentss НОВИНИ Всі новини

В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій: подробиці

Квитанції у держорганах тепер можна сплачувати онлайн, а працівник перевірятиме їх за номером через сервіс Check

13 лютого 2020, 09:32 comments2600
Поділіться публікацією:
В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій: подробиці

Відсьогодні в Україні запрацював онлайн-сервіс перевірки квитанцій. Як повідомив у своєму Telegram-каналі міністр Кабміну Дмитро Дубілет, до платформи check.gov.ua підключені всі основні державні органи.

Йдеться про Сервісні центри МВС (можна здійснювати операції щодо водійських посвідчень чи довідок про несудимість), Міграційну службу (оплата квитанцій під час оформлення паспортів, закордонних паспортів), РАЦСи (сплачення за послуги з народження, шлюбу), а також перевіряти квитанції онлайн можна у ЦНАПах і Обласних державних адміністраціях. Як зазначив Дубілет, українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Тепер за послуги можна розрахуватися зручним способом онлайн, навіть на місці через смартфон, а потім працівнику просто надати номер квитанції. За словами міністра, така можливість допоможе ще й заощадити на гігантських комісіях у "місцевих" банках.

У разі непорозумінь з працівниками держорганів із переліку вище, радять телефонувати на гарячу лінію 1545. Наразі до сервісу Check підключили 3 банки, ще 10 – в процесі.

Раніше "Коментарі" писали, що відновити втрачене водійське посвідчення тепер можна онлайн.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!