Служба доставки "Нова пошта" оголосила, що поки в країні діють карантинні норми, пов'язані з пандемією коронавіруса, вона скасовує плату за зберігання посилок клієнтів. Попередньо нові правила діятимуть до 3 квітня, коли карнатин повинен завершитися.
Керівництво компанії заявило про своє розуміння, що в ситуації, що склалася, її клієнти не зможуть встигнути забрати посилки вчасно.
Також керівники служби доставки запевнили, що "Нова пошта" продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг доставки — відділення, термінали, кур'єри, поштоматы - функціонує в стандартному режимі. Перевезення вантажу здійснюється без обмежень. Також компанія повідомила, що міжнародна доставка продовжує працювати в звичайному режимі.
"Ми створили безпечний простір доставки для наших клієнтів і співробітників. Всі відділення "Нової пошти" оснащені дезінфекторами, захисними масками, рукавичками. У відділеннях постійно проводиться прибирання всіх поверхонь за допомогою дезінфікуючих засобів," — йдеться в повідомленні компанії.
Також співробітники компанії повідомили, що вони контролюють відстань черги і не допускають занадто великого скупчення людей. Самі співробітники "Нової пошти" проходять первинний огляд і не допускаються до роботи в разі погіршення самопочуття.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.