Головна Новини Суспільство події Настільні ігри, велосипеди та їжа: що найчастіше купують українці під час карантину
commentss НОВИНИ Всі новини

Настільні ігри, велосипеди та їжа: що найчастіше купують українці під час карантину

Під час карантину українці стали частіше купувати товари для фітнесу, а ще зацікавилися ігровими приставками і «настолками»

7 квітня 2020, 14:00 comments2261
Поділіться публікацією:
Настільні ігри, велосипеди та їжа: що найчастіше купують українці під час карантину

Українці під час карантину почали частіше шукати в мережі товари для фітнесу, настільні ігри та продукти харчування. Такі результати за підсумками березня показали відгуки користувачів платформи OLX, говориться на сайті компанії.

Так, у березні велосипеди та мотоцикли стали фаворитами українців. Приміром, за останній тиждень місяця нових оголошень про продаж велотранспорту стало на 23% більше, а кількість зацікавлених у купівлі зросла на 70%.

Крім того, українці активно "гуглять" товари для фітнесу: на початку березня на товари в цій категорії відгукувалися в середньому 3 000 користувачів в день, а під час четвертого тижня місяця – 6 300 осіб. При цьому кількість оголошень про фітнес-товари попиту не відповідає, в кінці місяця оголошень стало трохи менше – на 4%.

Зацікавила у березні українців побутова хімія: кількість унікальних відгуків на такі оголошення зросла більш ніж в 4,5 рази в порівнянні з першим тижнем місяця. Зросла і кількість пропозицій (на 13%).

Також підвищився попит на товари з категорії "Ігри": ігрові приставки (на 51%), настільні ігри типу "Монополії", "Дженги" або "Уно" (на 79%). Додамо, що і пропозицій від продавців стало більше на 22-32%.

В топі популярних запитів і електроніка. Зростання кількості тих, хто хотів би купити комп'ютер, комплектуючі, телевізор, спостерігався протягом останнього тижня березня, у порівнянні з першою їх стало на 14% більше. Ноутбуками теж почали цікавитися дещо частіше – на 11%.

Частіше у час карантину стали купувати онлайн продукти харчування. В кінці березня зафіксовано майже в 2 рази більше відгуків, порівняно з початком місяця. А кількість нових пропозицій збільшилася на 71%.

Зазначимо, що в перелік популярних в березні товарів також потрапили товари із догляду за собою і покупки для дому і саду.

Раніше "Коментарі" писали, як не заробити вигоряння і впоратися з перевтомою працюючи вдома під час карантину.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!