В Україні запрацювала електронна трудова книжка
Українці можуть відновити дані з втраченою паперової трудової книжки
На веб-порталі електронних послуг пенсійний фонд запустив новий сервіс, який дозволяє переглядати відомості про трудову діяльність. Про це йдеться в повідомленні відомства на сторінці в Facebook.
В "Електронній трудовій книжці" буде показана інформація про всі трудові відносини працівника з даними звітних відомостей роботодавця. Крім того, там можна буде дізнатися інформацію про сплачені страхові внески з 1998 року.
Якщо ж трудова книжка буде втрачена, тепер не потрібно буде витрачати час на її відновлення даних, тому що всі вони будуть збережені в електронному форматі.
значно спростити відносини між працівниками і роботодавцями. Головне, коли система запрацює, українцям більше не доведеться збирати купу довідок для підтвердження стажу у разі втрати трудової книжки. Крім того, пенсії та соцвиплати також стане простіше оформляти.
Також ми писали про те, що з 2017 року уряд перейшов на електронний документообіг. Обсяг документів, зокрема звернення громадян, які обробляють урядові структури, досить великий.
Щоденно понад 3 000 документів надсилаються центральними органами влади в електронному вигляді.