Сервіс онлайн-кредитів в Кенії публічно принижує боржників
Клієнти сервісу втрачають стосунки і роботу, але проблема за 8 років не вирішена
Сервіс онлайн-кредитів OKash, який користується популярністю в Нігерії та Кенії, публічно принижує боржників. Для цього колектори відправляють всім контактам телефонної книги клієнта відповідні повідомлення, що клієнт не виплатив борг вчасно. Про це повідомили у виданні Rest of World.
Сервіс OKash був запущений в 2012 році кенійської компанією Opay. Користувачі онлайн-сервісу можуть отримати швидкий кредит. Для цього потрібно лише встановити додаток і ввести дані банківської картки. Спеціальний алгоритм розраховує кредитний рейтинг і визначає розмір кредиту.
При цьому сервіс попереджає в угоді, що клієнт дає сервісу доступ до телефонної книги контактів. Один з таких клієнтів розповів, що взяв невеликий кредит на 15 доларів, щоб заплатити за житло. Але суми кредиту поступово збільшувалися у підсумку йому нічим було заплатити. Після цього колектори почали відправляти повідомлення про простроченні батькам, друзям та колегам клієнта. Батько назвав його ганьбою сім'ї.
Інші клієнти розповіли виданню, що втратили роботу або навіть відносини з-за таких дій з боку сервісу. Ще в січні видання Bloomberg з посиланням на заяву представника компанії писало, що перестав сервіс домагатися повернення боргів таким способом. Але клієнти продовжують скаржитися.
Як повідомляв портал "Коментарі", втекла з хлопцем на 20 років старші: в Ірані батько вбив 14-річну доньку.