570 червоних деталей: Heinz представила дивний пазл кольору кетчупу
Користувачі соцмереж назвали це "справжнім божевіллям"
Всесвітньо відома компанія-виробник соусів Heinz випустила незвичайний пазл з 570 однакових деталей кольору кетчупу (червоного). У створенні дуже дивною головоломки взяло участь маркетингове агентство Rethink Canada. Про це повідомили в видання Adweek.
Компанія випустила в загальній сумі 57 упаковок, які почала роздавати в 17 країнах світу. У рекламному ролику сказано, що в компанії Heinz "знають, що хороші речі вимагають часу, а прямо зараз у всіх нас є трохи більше часу, ніж зазвичай".
Коментатори в соціальних мережах вже назвали таке рішення "справжнім безумство" і "ідеальним рішенням в умовах карантину". Також деякі користувачі пообіцяли зібрати пазл за добу, якщо компанія вишле головоломку саме їм. Деякі впевнені, що зможуть впоратися і за 10 годин.
Компанія Heinz відома соусами в класичних скляних пляшках, з яких повільно ллється кетчуп. Саме так Heinz сама пожартувала над своєю особливістю.
Як повідомляв портал "Коментарі", Netflix випустив трейлер комедійного серіалу "Космічні сили" зі Стівом Кареллом.