Рубрики
МЕНЮ
Антон Корнилов
Всесвітньо відома компанія-виробник соусів Heinz випустила
незвичайний пазл з 570 однакових деталей кольору кетчупу (червоного). У створенні
дуже дивною головоломки взяло участь маркетингове агентство Rethink Canada. Про це повідомили в
видання Adweek.
Компанія випустила в загальній сумі 57 упаковок, які почала
роздавати в 17 країнах світу. У рекламному ролику сказано, що в компанії Heinz "знають,
що хороші речі вимагають часу, а прямо зараз у всіх нас є трохи більше
часу, ніж зазвичай".
Коментатори в соціальних мережах вже назвали таке рішення "справжнім
безумство" і "ідеальним рішенням в умовах карантину". Також деякі
користувачі пообіцяли зібрати пазл за добу, якщо компанія вишле головоломку
саме їм. Деякі впевнені, що зможуть впоратися і за 10 годин.
Компанія Heinz відома соусами в класичних скляних пляшках, з
яких повільно ллється кетчуп. Саме так Heinz сама пожартувала над своєю
особливістю.
Як повідомляв портал "Коментарі", Netflix випустив трейлер
комедійного серіалу "Космічні сили" зі Стівом Кареллом.
Новини партнерів
Новини