Рубрики
МЕНЮ
Виолетта Комаровская
З початку спалаху коронавірусу і введенням карантину в різних країнах значно підвищився попит на крупи, антисептики, захисні маски і ... туалетний папір. У чому секрет популярності туалетного паперу пояснили вчені.
Спалах коронавірусу на жителів різних країн діє приблизно однаково — всіх долають панічні настрої. Саме стрес є першою причиною, чому люди змітають з полиць туалетний папір, вважає дослідник з університету Мельбурна Брайан Кук. "Люди потребують елементів комфорту і хочуть бути впевнені в чомусь", — говорить він. Ось і думають, що якщо захворіють, то виходити з дому за настільки необхідним елементом в особистій гігієні їм вже не знадобиться.
Люди не хочуть бути бездіяльними, коли відчувають небезпеку, що наближається. Це друга причина підвищеного попиту на туалетний папір. Вчений Алекс Рассел з університету в Центральному Квінсленді каже, що людям подобається думати, що вони роблять щось важливе. Наприклад, роблять покупки і запаси. Навіть, якщо це туалетний папір. Покупка не вимагає багато грошей, але відчуття виконаного обов'язку залишається.
Ще однією причиною паперової паніки може стати бажання наслідувати інших. Якщо всі купують папір, то, напевно, це важливо. Мозок посилає нам подібні сигнали і волею-неволею людина вже тягнеться за черговою упаковкою туалетного паперу.
Також, каже Рассел, багато людей впевнені, що туалетний папір в побуті дуже важко замінити. Тому і роблять запаси наперед. Особливо, коли бачать порожні полиці в супермаркетах. Спокою таке явище точно не додасть, навіть, якщо на наступний день всі полиці будуть знову заповнені папером.
Коли всі фактори спрацьовують одночасно, кілька рулонів туалетного паперу на всяк випадок візьмуть, навіть, ті, хто розуміє, що в подібний діях немає ніякого сенсу, підсумували вчені.
Раніше "Коментарі" розповідали про те, що австралійська газета надрукувала туалетний папір на своїх сторінках.
Новини партнерів
Новини