Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Український дизайнер Віктор Анісімов та ФК "Шахтар" представили бренд fashion-одягу "1936".
Захід пройшов у київському Champion Hall x Parimatch. Презентацію відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, футболісти "Шахтаря" Микола Матвієнко, Давид Хочолава, Андрій Пятов, Віктор Коваленко, Жуніор Мораєс, Тайсон, Михайло Мудрик, а також асистенти головного тренера Вітор Северино і Даріо Срна.
Логотипом нового бренду став помаранчевий коло, підкреслює зв'язок з айдентикой ФК "Шахтар". Тестова колекція осінь-зима – 2020/21 складається з 36 моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі і аксесуари), в тому числі з 19 речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня і способу життя.
Продаж одягу бренду "1936" стартує 9 листопада в столичному Цумі. Перша лінія випущена лімітованою кількістю. Ознайомитися з моделями пропонується на сторінці бренду в соціальній мережі Instagram.
Зазначимо, що тестова колекція осінь-зима 2020/21 складається з 36 моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі і аксесуари), в тому числі з 19 речей-трансформерів, які легко адаптуються до динаміки сучасного дня і способу життя.
Як повідомляло видання "Коментарі", лідера "Шахтаря" Тайсона зацікавлений "Мілан".
Новини партнерів
Новини