Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
50-річна красуня Джей Ло стала головною героїнею рекламної кампанії італійського бренду Versace. Зірка на своїй сторінці в Instagram опублікувала яскраві фото, на яких позує в одязі колекції весна-літо 2020.
Відомо, що це не перша співпраця актриси з відомим будинком моди. Лопес підкреслила, що була щаслива ще раз попрацювати з брендом, адже їй подобається створювати щось нове і незвичайне.
Нова колекція Versace покликана створити образ сучасної жінки, чиї кордони між приватним і публічним життям розмилися у всесвітній павутині. Рекламна кампанія показує історію дівчини, світ якої заполонив інтернет.
Джей Ло з'явилася в стильних і відвертих вбраннях, які демонструють її груди і струнку фігуру. У колекції також є костюм з тропічним принтом, який у 2000-му році зробив актрису іконою моди. У відвертій сукні такого ж принта Лопес з'явилася на церемонії вручення Grammy, а через 20 років повторила свій культовий образ на показі Versace.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло про те, що голлівудська актриса Дженніфер Лопес відвідала світський захід в "квітковій" сукні.
Новини партнерів
Новини