Рубрики
МЕНЮ
Виолетта Комаровская
Біля берегів Сінгапуру зібрався затор з танкерів з нафтою. Близько 60 кораблів не можуть злити паливо, оскільки всі берегові сховища вже переповнені. Про це пише Bloomberg.
Така ж ситуація з нафтосховищами на узбережжі інших країн в Азії. Зазвичай поблизу Сінгапуру перебуває не більше 40 суден. Їх сюди відправляють для розвантаження. Але зараз нафту нікуди дівати. Тому для зберігання використовують самі танкери. Також біля узбережжя Сінгапуру вишикували низку порожніх танкерів, щоб їх можна було оперативно відправити за паливом, як тільки ціна на нього буде максимально вигідною. А ось розвантаження в Сінгапурі судна повинні чекати по два тижні. Раніше цей процес займав не більше 5 днів. Справа в тому, що темпи переробки нафти в країні впали за останній час майже в половину.
Подібна ситуація склалася через те, що в світі на тлі пандемії коронавірусу виник надлишок нафти. Видобуток країни-експортери не змогли вчасно скоротити, а попит на паливо різко впав. Ціни на світових ринках на нафту різко пішли вниз. Тепер країни ОПЕК відчувають великі труднощі з тим, щоб знайти покупців або сховища для свого продукту, говорить глава консалтингової компанії FGE Шрі Паравайккарасу.
Пробки з танкерів з нафтою також утворилися біля узбережжя Каліфорнії в США. Тут вже стоїть близько 30 суден, на яких зберігається близько 20 мільйонів барелів. Причина заторів — та ж. Зливати нафту нікуди, так як берегові сховища вже заповнені.
Раніше "Коментарі" писали про те, як падіння світових цін на нафту може вплинути на вартість бензину в Україні.
Новини партнерів
Новини