Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
У місті Добромержице в ресторані, який працює за принципом "все включено", почав штрафувати клієнтів, які недбало ставляться до їжі.
У ресторані шведський стіл працює тільки в обідній час, в меню пропонується кілька видів м'яса і гарнірів. Відвідувачі платять 97 крон за вхід, після чого вони можуть їсти, що завгодно в необмеженій кількості. Після того, коли прийняття їжі завершено, тарілку необхідно віднести на кухню, і, якщо на ній щось залишиться, гостя попросять доплатити 50 крон.
Про те, що за недоїдену їжу клієнтам загрожує штраф написано при вході в заклад і в самому залі ресторану.
Чеська торгова інспекція, вважає, що в цій ситуації немає нічого протизаконного, а також вони зазначають, що ресторан повинен наочно і доступно інформувати споживачів про діючі правила, і про штрафи, тому претензій у перевірочного органу бути не може.
Якщо ж клієнт відмовиться платити штраф за недоїдену їжу, ресторан може домагатися виплати єдиним шляхом — через суд.
Як повідомляло видання "Коментарі", відвідувач
ресторану Cava Mezze в місті Балтимор (США) став свідком цікавого випадку. Працівники ресторану піднесли своїм клієнтам "особливий
сюрприз". Кухарі винесли палаючу грецьку закуску під назвою саганакі
і підняли її вище. Але проте сюрприз був затьмарений спрацьовуванням теплового
датчика, після чого потік води, пробивши пластиковий стелю, обрушився на
джерело загоряння, на кухарів і на клієнтів закладу.
Новини партнерів
Новини