Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Перша в світі дорога з сонячними панелями Wattway закрилася. Проект зазнав невдачі через кілька прорахунків. Про це повідомила на своїй сторінці в Facebook керівник ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко.
За її словами, прикладом таких прорахунків стало нехтування інженерами особливостей клімату в Кані — всього 44 безхмарних дня в році. Більш того, в компанії, яка займалася реалізацією проекту, а не передбачили, що восени дорогу покриє Опале листя, також скоротить вироблення енергії.
Крім того, невірно було розраховане навантаження на матеріал. І хоча панелі були захищені полімерним покриттям, з часом вони стали тріскатися під колесами важких автомобілів і тракторів місцевих фермерів.
Відзначимо, що Франція витратила $ 52 млн на будову 1,6 км першої в світі дороги на сонячних панелях під назвою Wattway і 3000 квадратних метрів сонячних батарей. Це була найдовша сонячна дорога в світі та її відкриття відбулося в грудні 2016 року.
Французький міністр енергетики тоді запевняла, що вона хотіла б бачити сонячні батареї на одній милі дороги кожні 621 милю в країні протягом наступних п'яти років. Але проект так і не злетів.
"Це був сміливий крок, почати випробування сонячних батарей в Нормандії (регіон на півночі Франції), оскільки в цій місцевості не так багато сонячного світла. Кан, місто в Нормандії, має тільки 44 сонячних дня в році", — пише видання Science Alert.
Нагадаємо, портал "Коментарі" повідомляв про заяву президента Володимира Зеленського, який пообіцяв, що в період його каденції на ремонт трас різного значення буде вкладено 20 мільярдів доларів США, що стане безпрецедентним проектом за масштабністю інфраструктурного розвитку в Україні.
Новини партнерів
Новини