Рубрики
МЕНЮ
Сергей Медведев
Румунська компанія Ferotrans повністю оплатила покупку у нідерландської державної залізничної компанії NS і планувала забрати поїзда в березні минулого року в Румунію, де вони повинні отримати друге життя.
Проте поїзди не забрали. Ferotrans попередила нідерландську сторону про проблеми з транспортуванням.
Весь цей час поїзди стоять на коліях на станції в місті Неймеген, і NS вже втрачають терпіння.
У компанії не впевнені, що румунська сторона зможе забрати поїзда до 1 жовтня.
"Це не наші поїзди. Ми не можемо просто взяти і перегнати їх в інше місце. Тому ми плануємо через суд повернути собі право власності над ними", — сказала представниця нідерландської компанії.
NS використовувала поїзда Buffel з 1996 року, однак вже вивела їх з експлуатації.
Як повідомляв портал "Коментарі", японська залізнична компанія JR East створила новий високошвидкісний потяг Alfa-X, його максимальна швидкість — 400 км/год.
Це один з найшвидших комерційних поїздів у світі. В ході повсякденної експлуатації він буде перевозити пасажирів зі швидкістю 360 км/год.
Новини партнерів
Новини