Понад 100 тис. дол: новий логотип Санкт-Петербурга викликав бурю в соцмережах

Новий логотип Санкт-Петербурга викликав бурю в соцмережах

Новий логотип Санкт-Петербурга (Росія) викликав подив і критику в Мережі. Про це повідомляє російський "Форбс".

Влада міста представили "мета-бренд" міста. Створений в його рамках логотип являє собою "бірюзове сонце" — круг з написом "Санкт-Петербург", шрифт якої повинен нагадувати про розвідних мостах, пояснювали на презентації автори проекту.

Автором логотипу про Санкт-Петербурзі стало агентство SPN Communications, яке напередодні виграло тендер на 109 тисяч доларів.

Величезна сума, яку влада виділила на створення логотипу, багатьох росіян здивувала і насмішила. У Мережі стали з'являтися пародії — користувачі адаптували під концепцію агентства назви інших міст.

компанія Facebook Inc оприлюднила новий логотип для компанії, щоб відрізнити його від своїх додатків.